آیا می دانید که...
 
فلزیاب ، مطالب علمی و آموزشی
۩۞۩ مدار فلزیاب و دستگاه فلزیاب تضمینی ۩۞۩
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید این وبلاگ در زمینه های مختلف مطالب علمی و آموزشی به صورت تخصصی و عمومی فعالیت می نماید و همچنین در زمینه فروش مدارات و دستگاه فلزیاب لازم است این نکته را یاد آور شوم که در این وبلاگ مطالب جدید در صفحه اول قرار نمیگیرد و شما میتوانید برای مشاهده جدید ترین مطالب مورد نظرتون در وبلاگ به بخش موضوعات مطالب به قسمت مورد نظر خود مراجعه نمایید درضمن این وبلاگ آماده تبادل لینک با تمامی وبلاگ ها و سلیت ها می باشد
آخرین مطالب
نويسندگان

 

آیا می دانید که باران های اسیدی از جذب اکسیژن به وسیله ماهی ها و لارو حشرات آبزی جلوگیری می کنند و در نتیجه خسارات زیادی به حیات دریاچه ها وارد می شود و به این ترتیب با سولفاته کردن ، آنها را از بین میبرند.
مواد پلاستیکی غیرقابل تجزیه، به دلیل فساد ناپذیری، سیستم آب های زیرزمینی را آلوده نمی سازند و چون در طی سالیان دراز تغییر نمی کنند می توان ازآنها به عنوان مواد مستحکمی برای پرکردن زمین استفاده کرد.
با به کارگیری بطری های پلاستیکی در مخلوط سیمان در ساختن پل های سیمانی این مواد مجدداً در چرخه وارد می شوند.
باتری و زباله های الکترونیکی، لامپ های فلورسنت و دماسنج جیوهای به دلیل وجود بخارات جیوه و مواد سمی جز و زباله های خطرناک هستند و در برخی کشورها اجازه داده نمی شود با سایر زباله ها یک جا قرار بگیرند.
صنعتی شدن انسان را هرچه بیشتر در معرض آلاینده های فلزی محیط قرار می دهد. این آلاینده ها درهوا، آب و زمین منتشر می شوند و از طریق تنفس و تغذیه وارد بدن می شوند، ولی به علت غلظت فلز نمی توانند از بدن خارج شوند. آلاینده هایی که از جیوه، سرب و کادمیوم تشکیل شده اند منجر به مرگ انسان ها و ناراحتی های غیرقابل اندازه گیری شده اند.
آب موجود در کره زمین به شکل های مختلف فقط حدود ۴۰۰ میلیون گالن است(۲/۹۷% کل آب زمین را اقیانوس های شور تشکیل می دهد)
۸/۲درصد کل این مجموعه آب مقدار قابل استفاده زمین است و از این مقدار فقط ۰۰۳/۰ درصد برای استفاده قابل دسترسی است. بنابراین این میزان تا سال ۲۰۲۰ کفایت خواهد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 73
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 1290
بازدید کل : 1437782
تعداد مطالب : 232
تعداد نظرات : 51
تعداد آنلاین : 1